Dionneopreis.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Dionne

Monique

Ha Dionne.
Vannacht vertrek je!! Eindelijk!! Ik kan me indenken dat je er giga veel zin in hebt maar het vast ook spannend vindt. Geniet geniet geniet!!! This is once in a lifetime!!
Wij gaan je volgen op je reis.
Hou je taai en blijf gezond!
Monique en Bob xxx

Marleen

Ola Maat,

Hoop dat je een goede reis hebt! Ben benieuwd waar je terecht zult komen....zet er maar snel wat foto's op :)

Xie

marjolein

vlieg veilig uit lieve meid, en sta open voor alles, we zien je graag veilig terug met een bak aan ervaringen en inzichten!xxxxx

Inger

Have fun babe!!

Cathelijne & Rutger

Hoi nichtje!

heel veel plezier en we gaan jouw blog met veel plezier volgen!

xx

Meddy

IK ben zoooo benieuwd naar al je verhalen! het ga je goed liefste xxxxxxx

T. Wilma en o. Heddy

We wensen je een goede reis en heel veel mooie ervaringen!

Suus

hey nichtje,

kan niet wachten op je eerste indrukken. Enjoy yourself!
Kussie van Sussie

mama Liny en papa Edwin

Ha meissie. Het is een hele reis geweest naar Costa Rica en goed aangekomen bij het 1e gastgezin! Vooral genieten. Dikke kus.

Jessica en Stijn

He zussie,

Fijn dat je goed aangekomen bent bij je 1e gastgezin! Nog even volhouden in de bus naar het volgende gezin haha. Veel plezier en we horen snel van je!

Besos!

Kim

Hee mupke!

Hopelijk heb je een goede reis gehad en ben je bij een leuk gastgezin terechtgekomen.
Genieten meis!!! Ik zit met smak te wachten op je eerste verslag :D

Xxx

Frank

Dat klinkt allemaal wel heel erg leuk overthere!

Geniet er maar lekker van.

jac en mo

hee mevrouw Snuporink

Je had schrijver moeten worden wat een geweldig verhaal al.
Wat een zwaar leven maar geniet geniet geniet .
Maar nogmaals niet blijven hangen aan een costa ricaan want ik kom je halen .
Lieve schat , ik kan niet wachten op het volgende stukje maar geniet vooral want die 8 weken zijn zo om.

dikke kus van ons